Testimoni Penghidap Cycst dan Polyp


Assalamu'alaikum. Saya Cik Norita seorang wanita bekerjaya. Berusia awal 50 an. Kerja saya menuntut masa yang banyak di luar. Saya keluar seawal pukul 6.30 pagi dan akan pulang ke rumah jam 10 malam. Kadang kala mencecah 12 malam pun ada apabila kerja terlalu banyak.

Dalam kesibukan masa itu, saya disahkan oleh seorang pakar Obstetrik & Ginekologi di sebuah hospital swasta di Subang Jaya yang saya menghidap cycst pada kedua-dua breast selain polyp di dalam rahim.

Selepas diperkenalkan oleh seorang rakan sekerja akhirnya, saya telah berjumpa dengan Dr Nurmawati Syakroni pengasas produk An-Nabat.

Atas nasihat beliau, saya telah cuba mengamalkan pegambilan ubat Cycst 1 dan Cycst 2 secara sistematik selama 3 bulan.

Alhamdulillah sekarang saya tidak perlu lagi berjumpa pakar setiap bulan kerana cycst tersebut tidak berkembang (tidak aktif). pertemuan terakhir dengan pakar pada bulan Ogos lalu dan doktor pakar berkenaan memaklumkan saya hanya perlu berjumpa beliau pada bulan Ogos tahun 2012.

Dalam masa yang sama polyp yang ada dalam rahim saya juga disahkan telah sembuh.

Saya merasa amat bersyukur kerana diberikan peluang untuk mencuba ubat keluaran syarikat An-Nabat yang saya rasa memberikan banyak manfaat kepada saya dari segi kesihatan. Terima Kasih An-Nabat kerana mengeluarkan produk herba yang boleh dimakan tanpa was-was.