Sihat Dengan Herba An-Nabaat


Matlamat kami ialah untuk dapat menyediakan rawatan alternatif dengan menggunakan bahan 100% bahan herbal semulajadi, yang selamat dan halal serta berkesan untuk kegunaan masyarakat.

Dr. Nurmawati Syakroni Apt. Ph.D telah menghasilkan 81 ramuan herbal, yang diramu dari 125 jenis tanaman herba semulajadi. Setiap ramuan dengan khasiatnya yang tersendiri secara tradisional.

Khasiat ramuan-ramuan tersebut antaranya sebagai pengobatan alternatif secara tradisionalnya dapat membantu merawat penyakit-penyakit seperti berikut:

Kolesterol, Darah Tinggi, Kencing Manis, Stroke, Jantung, Hepatitis B, Leukemia, Kanser, Cyst, Polyp, Batu Karang, Batu Hempedu, Gastrik dan Penyakit Lambung, Buasir, Hernia, Gout, Prostat, Tenaga lelaki, Impotensi, Belum mendapat Zuriat, Melancarkan Haid, Selepas Bersalin, Tambah Air Susu, Merapatkan kewanitaan, Keputihan, Menopause, Migrain, Resdung, Asthma, Batuk, Selesema, Demam, Penyakit Tangan, kaki & Mulut, Angin di dalam badan, Insomnia, Stress, Kecerdasan, Ketagihan Rokok & Dadah, Penyakit-penyakit Mata, Hiv & Aids, Psoriasis, Ekzima, Vitiligo, Tiroid, Filariasis, Athritis, Epilepsi, Thalasemia, Menyuburkan Rambut, Cirit-birit, Tambah Selera makan dan lainnya.

Bagi anda yang mempunyai masalah kesihatan yang terpencil, yang mungkin tidak tercantum di sini, anda boleh konsultasikan masalah kesihatan anda itu kepada pakar kami bagi mendapatkan satu ramuan baru dan khusus untuk penyakit tersebut:

Dr. Nurmawati Syakroni Apt, Ph.D
(+60193917945)

Atau anda juga boleh membuat temujanji..
dan datang ke alamat kami:

RUMAH SIHAT AN-NABAAT
(DR. NURMAWATI SYAKRONI APT. PH.D)
Lot 2445-F, Jenderam Hilir
Bt 26 Bt 30 Jln Kajang Dengkil
43800 Dengkil, Selangor Darul Ehsan
Malaysia

Lihat google map:
https://goo.gl/maps/5yTJCbtCZYM2

Di Riau, Indonesia:

AS'AD TAMBUSAI
0813-72175729 (call/sms/whatsapp)
E-mail: annabaatriau@hotmail.com

RUMAH SEHAT AN-NABAAT
(DR. NURMAWATI SYAKRONI Apt. Ph.D)
Jln. Garuda Sakti Km. 7.5
Masuk Jln. Kijang Putih. Gg. Herbal
Desa Karya Indah. Kec Tapung
Kab. Kampar. 28464 Riau

Lihat google map: