Testimoni Pesakit Cyst

Assalamu'alaikum,

Saya merupakan salah seorang pesakit cyst yang mengamalkan perubatan an-nabaat. Saya hanya mendapat tahu terdapat cyst didalam perut setelah mengalami sakit-sakit di bahagian perut. Lalu saya membuat pemeriksaan di klinik sekitar Putrajaya dan doktor menyarankan supaya saya merujuk kepada pihak hospital untuk dibedah.

Saya menceritakan masalah ini kepada seorang kawan sepejabat. Beliau menyarankan saya untuk cuba mengamalkan perubataan An-Nabaat kerana menurutnya, kakaknya yang pernah mengalami Breast Cancer, telah sembuh sepenuhnya setelah mengamalkan perubatan tersebut. Saya terus menghubungi Dr. Nurmawati untuk berjumpa dengan beliau mengenai masalah yang saya hadapi dan telah diberi dua set ubat cyst iaitu, Herba Rawat Cyst 1, Herba Rawat Cyst 2 dan minyak kelapa dara.

Setelah cuba menghabiskan satu set ubat tersebut, saya kembali ke klinik tersebut dan membuat pemeriksaan. Doktor telah mendapati tiada lagi cyst yang terdapat di dalam perut saya. Allhamdulillah, dengan izin Allah, saya telah sembuh dan tidak lagi risau untuk menghadapi pembedahan.

Sesungguhnya, perubatan Islam adalah salah satu inisiatif yang paling berkesan untuk menyembuhkan pesakit dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran yang diamalkan dan sesungguhnya segalanya adalah ditentukan oleh Allah S.W.T.

Terima kasih An-Nabaat.
Yang Benar,

Syaza Syuhada bt. Zualkpli
miz.syaza@gmail.com
Putrajaya.