Testimoni Pesakit Susah Buang Air Besar


Sejak bayi lagi saya susah untuk membuang air besar, kadang kala hingga berdarah. Untuk terus selesa, setiap hari saya akan makan pil untuk melawaskan buang air besar. Saya tidak selesa dan jarang keluar ke mana-mana takut hendak buat air besar dengan tiba-tiba. Sekiranya saya tidak makan pil itu, saya pasti susah hendak buang air besar hingga berdarah.

Pada suatu hari saya ke rumah ibu saudara saya. Kebetulan pada ketika itu ibu saudara saya sedang berbincang untuk memesan Herba An-Nabaat untuk dirinya dan adiknya. Kebetulan beliau pun tahu tentang masalah saya, jadi beliau memesan sebotol “herba rawat buasir” untuk saya. Saya makan herba ini dan hanya untuk beberapa hari saja saya sudah dapat buang air besar dengan mudah tanpa mengambil pil melawas. Alhamdulillah, kini selepas menngunakan dua botol herba ini, saya sudah tidak perlu makan herba ini lagi kerana saya buang air besar sudah kembali normal, tidak cirit birit dan tidak berdarah.’

Halimah (22 tahun)
Kelantan