Testimoni Penghidap Kanser Darah Putih


Seorang rakan yang sedang menghidap kanser payudara peringkat empat memberitahu saya tentang produk herba ini apabila beliau semakin sembuh setelah menggunakan herba ini selama 3 bulan. Sewaktu menggunakan herba ni, saya telah selesai mendapat rawatan kemoterapi serta telah diberikan suntikan ubat untuk mengenyahkan kanser iaitu velcade dan dexa. Saya juga telah menjalani pemindahan stem cells (stem cells transplant) pada bulan Ogos 2009.
Mahani Che Ibrahim (Pesara, 56 tahun)
Penyakit: Multiple Myeloma, (Kanser darah putih/plasma)
Mula guna herba An-Nabaat: Jun 2010
Jenis herba: Kanser 1, 2, 3 dan 4, serta Minyak Kelapa Dara.
Namun begitu paraprotein masih dapat dikesan dalam pemeriksaan air kencing hampir 4%, jumlahnya tidak banyak. Tetapi Keadaan saya masih lemah dan masih berasa pitam apabila bergerak dengan cepat, seperti apabila bingkas bangun. Di samping itu saya juga mengambil vitamin seperti B complexs, iron, dsb. Pemikiran juga juga tidak begitu cergas, sementara masih terasa kesan-kesan sampingan ubat rawatan kemo dan velcade, seperti rasa kebas di kaki dan tangan. Hemoglobin atau HB (molekul protin di dalam sel darah merah) pula statik pada paras 10 sahaja.

Setelah menggunakan produk herba An-Nabaat ini, saya berasa bertenaga, boleh bergerak pantas tanpa ada rasa nak pitam, rasa kebas berkurangan, boleh puasa, boleh mengaji, membaca, fokus pemikiran dan boleh mengedit. Dan yang paling penting ialah HB saya telah naik ke paras 11.8. begitu juga hasil dari pemeriksaan bone marrow pada bulan Ogos 2010 yang lalu, kehadiran kanser hanya 0.03 sahaja. Alhamdulillah..

Mahani Che Ibrahim (Kota Bharu)