Penawar Denggi (Ubati Sebelum Terlambat)



Denggi
Demam denggi adalah sejenis penyakit jangkitan virus yang merebak melalui gigitan nyamuk aedes yang telah dijangkiti. Dianggarkan terdapat 100 juta kes di serata dunia setiap tahun. Tidak jarang yang mengakibatkan kepada kes kematian di sebabkan penyakit ini.

Malaysia antara 10 negara endemik denggi tertinggi di dunia. Dari pemantauan kementerian kesihatan dari bulan januari 2015 hingga 20 jun 2015 kes denggi di seluruh negara ialah berjumlah 53,823 kes kesemuanya. Meningkat 34% pada tempoh yang sama di tahun 2014. Manakala kes kematian akibat denggi di seluruh negara ialah 158 kematian. Meningkat 103% dari tahun 2014. Beberapa hospital di sekitar selangor dan lembah klang dikatakan telah menambah katil bagi menampung pesakit denggi, pun begitu masih tidak mencukupi.

Peningkatan Simptom Penyakit
“Jika dulu, pesakit akan mengalami pendarahan dan bintik-bintik pada badan, tetapi kini penyakit tersebut mula menyerang organ dalaman seperti hati dan otak. Daripada jumlah kes dan manifestasi kes, saya boleh katakan kes denggi kali ini adalah yang paling teruk dalam sejarah,”

(Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr. S. Subramaniam)
Astro Awani | 25 Februari 2015

Vaksin Denggi
Setakat ini memang tiada vaksin dan rawatan khusus untuk mengubati demam denggi ini. Rawatan yang diberikan hanya lebih kepada mengawal panas suhu badan dan mengelakkan pendarahan dari berlaku. Selain itu kempen mengenai langkah-langkah pencegahan selalu diadakan supaya terhindar dari gigitan nyamuk dan menghapuskan tempat-tempat pembiakan nyamuk aedes.

Sebagai penawar penyakit yang sangat berbahaya ini, insyaallah kami di Herba An-Nabaat dapat membantu anda, Insyaallah kami ada penawarnya, hasil ramuan oleh Dr. Nurmawati Syakroni sendiri, ubat tradisional dari bahan herba 100% semulajadi. Alhamdulillah sudah ramai yang berjaya sembuh. Sangat cepat mengubati demam denggi, tidak perlu berlama-lama di hospital dan menderita untuk diambil darah berkali-kali setiap hari. Rawatan cukup dilakukan di rumah. Lekas hubungi kami sebelum terlambat! Insyaallah kami sedia membantu.

Download dan kongsikan "Herba Penawar Denggi"

Hubungi:
Dr. Nurmawati (+6019-3917945)

Di Riau, Indonesia:
As'ad Tambusai (+6281372175729)

www.an-nabaat.blogspot.com

www.fb.com/herbaannabaat