Testimoni Penghidap Hepatitis B



Pada bulan Januari lepas, saya mengalami deman dan sakit kepala yang berpanjangan. Pada mulanya saya menyangka penyakit yang saya alami adalah penyakit biasa dan hanya perlu memakan ubat yang dibeli di farmasi, namun tidak ada perubahan. Saya memutuskan untuk berjumpa doktor dan membuat peperiksaan darah. Berdasarkan hasil pemeriksaan tersebut, saya telah disahkan mengidap Hepatitis B.

Saya cuba mencari penawar penyakit saya melalui internet dan saya terbaca mengenai Herba An-Nabaat. Saya telah menghubungi Dr Nurmawati dan beliau menyarankan saya memakan Herba Penawar Hepatatis B dan Minyak Kelapa Dara. Setelah 7 bulan saya memakan ubat tersebut saya telah membuat pemeriksaan darah. Saya bersyukur kehadirat Allah SWT kerana hasil ujian kali ini adalah negatif. Penyakit Hepatatis B saya telah sembuh sepenuhnya. Alhamdullilah.

Fauzi (Sg. Besi, KL)