English French Spain Portuguese German Turkish Russian Chinese Simplified Korean Japanese Thai Arabic

BAGI MENDAPATKAN JAWAPAN SEGERA BAGI MASALAH KESIHATAN ANDA SILA HUBUNGI DR. NURMAWATI SYAKRONI TEL : 019-3917945

Sabtu, 15 November 2008

Senarai Produk An-Nabaat

Terdapat 77 Produk Herba An-Nabaat keluaran AN NABAAT SDN. BHD. yang terdiri dari ramuan pelbagai jenis herba, masing-masing dengan khasiatnya yang tersendiri.

Bagi anda yang mempunyai masalah kesihatan yang terpencil, yang mungkin tidak tersenarai di sini, anda boleh merujuk masalah kesihatan anda kepada pakar kami untuk mendapatkan satu ramuan baru dan khas untuk penyakit berkenaan.


Download Senarai Produk (pdf)
Terkini!! update: 6/2/2014

Herba Turun Kolesterol
Herba Susut Perut
Herba Segar Badan
Herba Turun Gula (1)
Herba Turun Gula (2)
Herba Rawat Migrain
Herba Pecah Batu Karang
Herba Kuat Tulang
Herba Rawat Gout (1)
Herba Rawat Gout (2)
Herba Rawat Buasir
Herba Rawat Hepatitis B
Herba Rawat Alahan
Herba Rawat Gastrik
Herba Rawat Prostat
Herba Pelancar Haid
Herba Rawat Menopause (1)
Herba Rawat Menopause (2)
Herba Kecut Rahim
Herba Ransang Kesuburan
Herba Rawat Resdung
Herba Rawat Asthma
Herba Kuat Lelaki
Herba Lepas Bersalin
Herba Serapat
Herba Turun Tekanan Darah
Herba Pewangi Badan
Herba Subur Rambut
Herba Rawat Tonsil
Herba Pegaga
Herba Tuju Angin
Herba Rawat Insomnia
Herba Rawat Kanser (1)
Herba Rawat Kanser (2)
Herba Rawat Kanser (3)
Herba Rawat Kanser (4)
Herba Rawat Keputihan
Herba Rawat Demam
Herba Tambah Selera Makan
Herba Rawat Batuk
Herba Tambah Air Susu
Herba Rawat Buah Pinggang
Herba Rawat Epilepsi
Herba Rawat Infeksi Paru-Paru
Herba Rawat Thalasemia
Herba Pelancar Darah
Herba Tambah Darah
Herba Rawat Mata
Herba Rawat Athritis
Herba Rawat Filariasis
Herba Rawat Sembelit
Herba Rawat Batu Hempedu
Herba Rawat Sirosis
Herba Rawat TBC
Herba Rawat Jantung
Minyak Kelapa Dara (VCO)
Herba Rawat Minda
Herba Rawat Kuman/Virus
Minyak Herba (Masalah Kulit)
Herba Rawat Mati Pucuk
Herba Rawat Tiroid
Herba Anti Dadah
Herba Rawat Vitiligo 1
Herba Rawat Vitiligo 2
Herba Rawat Vitiligo (Cream)
Herba Rawat Mulut, Tangan dan Kaki
Herba Rawat Leukimia (1)
Herba Rawat Leukimia (2)
Herba Rawat Cyst (1)
Herba Rawat Cyst (2)
Herba Anti Toksin
Herba Cegah Kanser
Herba Rawat Bengkak
Herba Rawat Selesema
Herba Rawat Stress
Herba Rawat Hernia
Herba Rawat Parkinson


Untuk sebarang pertanyaan atau konsultasi kesihatan,
sila hubungi pakar kami:

Dr. Nurmawati bt. Syakroni Apt. Ph.D
Telefon: +6019-391 7945
e-mail: an-nabaat@hotmail.com

Atau anda juga boleh membuat temujanji..
dan datang ke alamat kami:
Klik untuk besarkan

RAWATAN HERBA AN-NABAAT
No.9 Jalan 6A/3 (Seksyen 16)
Bandar Baru Bangi
43650 Selangor Darul Ehsan
Malaysia


GPS Coordinate :
2.938277,101.767611
PAPACODE : 081RLWG

WAKTU OPERASI :
Setiap Hari : Isnin - Ahad
9.00 am - 10.00 pm
Waktu Rehat : Setiap waktu Solat
10 - 15 minit 


Kami juga mencari pengedar yang dapat bersama-sama
membangunkan produk herba ini.

31 Ulasan :

ariff berkata...

macam mana nak beli ni??

LuKLuK BaiDoa berkata...

kan ade no contact kt situ...
contact ni ha-->rahman60@hotmail.com
no tep0n pon ade kat atas tu..

Tanpa Nama berkata...

xde list harga ke?
kalu nk jd pengdar cmner caranyer?

An-Nabaat Herb berkata...

utk senarai produk yg lengkap beserta harga, anda boleh download senarai produk an-nabaat.

nak jadi pengedar sgt dialu2kan, saudara boleh terus hubungi Dr. Nurmawati (019-3917945)

malseven berkata...

Dr. bapa saya mengamalkan permakan herba yang dijual di pasar2 dan juga di tepi jalan. Beberapa bula ini bapa saya telah disahkan kerusakan buah pinggang yg dinyatakan kan oleh doktor perubatan kerana excessive usage of herba medicine. Boleh kah doktor memberi sedikit komen doktor mengenai masaalah ini. Kerana untu pengetahuan doktor saya selama beberapa bual ini telah memberikan anak saya yg berumur 9th herba untuk penyakit lelah dari an-nabaat. Adakah bila dewasa nanti anak saya akan mengalami kerusakan buah pinggangnya....Harap doktor dapat memberi jawapan nya. Terima Kasih.

An-Nabaat Herb berkata...

Insyaallah, menggunakan produk an-nabaat ini tidak akan merosakkan buah pinggang, kerana produk ini diolah dari 100% bahan herba dan dijamin selamat. utk jawapan yg jelas dan tepat bagi sebarang kemusykilan anda, sila hubungi terus Dr. Nurmawati (0193917945)

Tanpa Nama berkata...

salam dr, saya mempunyai masalah kegemukan. berat badan saya sakerang sudah mencecah 110 kg dan ketinggian 154sm, saya juga telah 3 tahun berumahtangga dan belum dikurniakan anak, bolehkah saya mengamalkan herba kesuburan dan herba susut perut bersama

Nik Shamsiah berkata...

salam, sy nk betanya kalau nk jadi pengedar, camner ye? sekadar bertanya krn skrg sy baru nak mencuba pdt herba ni stlah dicadangkan oleh seorg kwn.

Tanpa Nama berkata...

salam dr,

saya bercadang nak cuba herba susut perut.. bagaimana cara penggunaan produk nie ?

bole ke sy gabungkan sekali dgn produk pengurusan berat badan rx lite yg saya sedang cuba nie

An-Nabaat Herb berkata...

w'slm..
terima kasih atas komen anda semua.

@nik shamsiah: kami tidak mengenakan apa2 bayaran pun sekiranya saudari berminat hendak menjadi pengedar, saudari boleh terus hubungi dr. nurmawati.

@tanpa nama pertama: tidak menjadi masalah sekiranya anda menggunakan produk an-nabaat yg lain secara bersamaan. mengenai kesuburan, alhamdulillah setakat ini sudah ada beberapa orang pengguna yang telah berjaya mendapat zuriat. cuma untuk nasihat pemakanan dan kesuburan anda boleh hubungi langsung dr. nurmawati.

@tanpa nama kedua: untuk keberkesanan, produk herba an-nabaat hendaklah dimakan ketika perut masih kosong (sebelum makan) atau pun 1 jam selepas makan. begitu juga dengan penggunaan secara bersamaan produk herba an-nabaat dan produk lainnya atau ubat-ubat yg anda dpt dari hospital, hendaklah di jarakkan juga 1 jam..

encik akmal berkata...

Saya mengalami masalah vitiligo dan menetap di sg, buluh selangor. Ada tak pengedar di kawasan ini?

Herba An-Nabaat berkata...

terima kasih kepada encik akmal kerana sudi bertanya,

setakat ini kami masih di bandar baru bangi lagi. untuk tempat yang jauh dari bandar baru bangi, biasanya kami akan kirimkan pesanan melalui pos.

untuk kebaikan encik, kami menyarankan supaya encik menghubungi Dr. Nurmawati terlebih dahulu untuk berkonsultasi tentang masalah yang dihadapi. encik boleh hubungi Dr. Nurmawati: 019-3917945,

jazakallah..

Tanpa Nama berkata...

saya adsa masalah tekanan darah tinggi apakah herba yang sesuai utk saya?
Dimana boleh dapatkan produk ini?
dan berapa kosnya untk saya yang tinggal di selayang untuk penghantaran?

Tanpa Nama berkata...

salam,
Saya mengalami sakit darah tinggi selama 15 tahun dan sekarang memakan ubat Micardis 40mg. dlm masa 15 tahun bermacam ubat darah tinggi telah di cubakan kepada saya sehinggalah yg terakhir Micardis.

Persoalan saya bolehkah saya beralih kepada ubatan herba kerana side effect ubat saintitik terlalu banyak. Apakah peluang untuk baik sepenuhnya menggunakan kaedah herba ini terjamin?

tk

Herba An-Nabaat berkata...

@tuan Tanpa Nama: untuk tekanan darah tinggi, tuan boleh ambil Herba Turun Tekanan Darah + VCO (minyak kelapa dara). sekiranya kolesterol tuan juga tinggi, digalakkan juga ambil Herba Turun Kolesterol bersamaan. Untuk lebih lanjut tuan boleh hubungi Dr. Nurmawati hp: 0193917945

untuk penghantaran kami ambil RM. 10

Herba An-Nabaat berkata...

@Tanpa Nama kedua:

wa'alaikumussalam wr. wb.

Insyaallah, bagi setiap penyakit pasti ada ubatnya. Tindak balas ubat memang berbeza bagi setiap orang, bergantung pada keadaan penyakit yang dialami, namun begitu tuan boleh mencuba rawatan yang kami syorkan.

Sebelum ini juga telah ada seorang dari pesakit kita yang sudah 20 tahun mengambil ubat darah tinggi dan kolesterol dari hospital namun tak kunjung sembuh, Alhamdulillah selepas 3 bulan beliau menggambil Herba An-nabaat beliau sembuh, selepas sembuh beliau tidak lagi mengambil apa-apa ubat sampai sekarang.

Tanpa Nama berkata...

Assalamu'alaikum wrh. Saya Zul dari Kuantan. Semoga Puan Dr sentiasa diberkati Allah, amin. Saya mengidap kencing manis. Ubat yg saya sedang ambil sekarang seperti syor doktor peribadi saya ialah glucovance 500/15 bersama caspirin 100mg 30's. Di samping itu saya juga mengalami obesiti dan kolestrol tinggi. Saya sgt tertarik dgn produk herba Puan Dr dan dari dulu ingin cuba mengamalkan produk2 herba, namun ada kebimbangan. Tapi produk anNabati ini saya fikir sangat sesuai memandangkan Puan Dr selaku pengasas dan pakar dalam bidang ini. Justeru, apakah jenis produk yg sesuai utk diabetes, obesiti dan kolestrol tinggi yg bersesuaian utk saya? sila nyatakan kesemua kosnya, cara bayaran kemudian emailkan kesemuanya itu ke alamat: falhany@yahoo.com Terima kasih.

Herba An-Nabaat berkata...

@Encik Zul dari Kuantan,

Wa alaikumussalam. wr wb.

saya syorkan tuan ambil: Herba Turun Gula 1 dan 2 + Minyak Kelapa Dara (VCO) dan Herba Susut Perut. Kos semuanya RM 190 (termasuk penghantaran).

Untuk senarai lengkap produk An-nabaat tuan boleh muat turun di: http://www.mediafire.com/?0kd70ipzc1n8b4j

Jika ada kemusykilan dan perlukan penerangan yang lebih jelas, boleh terus hubungi Dr. Nurmawati di talian +60193917945

Jazakallah

MA berkata...

Assalamualaikum wr.wb,

Saya dari Indonesia mau bertanya:

Saya memiliki hypothiroid, amandel (tonsil), dan Batu Empedu (Hempedu). Saya tidak mau operasi (operation). Saya minta tolong produk An Nabaat yg bisa saya konsumsi.

Terima kasih banyak.

Jazakallah,

Muhammad Arham

Tanpa Nama berkata...

Salam sejahtera dr.

Saya nak tanya adakah penyakit hernia boleh dirawati 100% tanpa menjalani pembdahan. Ini disebabkan anak saya yang berumur 8 tahun mempunyai masalah ini. Hampir semua doktor yang kamu konsult, mencadangkan anak saya perlu dibedah. Saya dan suami saya tidak bersetuju dgn idea tersebut dan kami sedang berikhthiar mengubatinya melalui penggunaan herba. Apa cadangan doktor pula?

Tanpa Nama berkata...

Dr, saya nak tahu ada tak herbs yg boleh cure penyakit SLE?

Lingeries To You berkata...

Assalamualaikum wr.wb,

Bagaimana menjadi pengedar utk produk An-Nabaat? bagaimana pendaftaran, bayaran pula bagaimana? bagaimana harga bagi pengedar? adakah sama dengan harga yang saya download dalam website ini?

Terima kasih

Samantha,
Kota Kinabalu Sabah

Tanpa Nama berkata...

salam doktor...mak saya sekarang mengalami sakit kulit yg agak teruk,pada mulanya penyakit kulitnya hanya pada bahagian tangan tetapi sekarang telah merebak ke bahagian badan yang lain,apakah ubat yang sesuai diambil oleh mak saya...minta nasihat doktor

noname berkata...

bagaimana beli cara pos

Tanpa Nama berkata...

Untuk kurus elok ambil ape dr?

amran berkata...

Salam dr, saya telah disahkan menghidapi penyakit tyroid. selama setahun sudah saya mengambil ubat yg disyorkan oleh di hospital swasta. masih tidak sembuh....akhirnya jalan penyelesaian adalah operate. saya dalam dilema skrg.

Tanpa Nama berkata...

Akum..sy mempunyai seorang anak buah yg bru disahkan menghidapi penyakit psoriasis dan da bru berumur 2tahun..kmi berada d sabah..brapakah kos untuk membeli herba dan kos penghantarannya ke sini???

Pesakit HIV berkata...

salam..

Doktor, adakah terdapat ramuan herba yang boleh menyembuhkan penyakit HIV secara total??
saya sedang mencarinya..saya yakin setiap penyakit pasti ada ubatnya sebab Allah dah jamin sume tu..walaupun dunia kata tiada penawar..Terima Kasih.

zul berkata...

Salam saya wan dari johor.saya mengalami psoriasis hampir 1 badan selama 10 tahun.skrng hanya pakai ubat sapu yang diberikan oleh hospital.selain itu saya dah stop makan ubat pil.krana doc beritahu bahawa saya punya masalah hati.darah untuk liver function test tingii.skrng kulit saya makin tebal dan tegang.sakit.diharap pihak puan dapat membantu saya.terima kasih

ayudayue berkata...

salam...sy nak tanya...ada tak jual susu kuda?saya tgk artikel shj yang ada

Herba An-Nabaat berkata...

Wa'alaikumussalam,

kami juga ada menjual susu kuda dari sumbawa indonesia,
boleh hubungi Abu Muawiyah 013-3112724

Catat Ulasan

BAGI ANDA YANG INGIN MENDAPATKAN JAWAPAN SEGERA BAGI MASALAH KESIHATAN YANG INGIN ANDA PERTANYAKAN, JANGAN MALU JANGAN SEGAN, ANDA BOLEH BERBUAT DEMIKIAN DENGAN TERUS MENGHUBUNGI: DR. NURMAWATI SYAKRONI
DI TALIAN: 019 391 7945 / 013 311 2724

Setiap komen pembaca amat kami hargai..
Sila nyatakan nama dan alamat e mel anda..
Terima kasih..